RSS

Miri menjadi permulaan segalanya..



Dari hari ke hari aku terpanggil tok menulis di blog tapi aku terlalu sebok mengejar duniaku...

Aku rindukan zaman2ku mencoret kisah hidupku di dalam buku2 nota di sekolah..ku nukil semua kisahku menjadi lembaran cerita, berselindung disebalik nama yang kureka agar tiada siapa tahu kepahitan hidup yang kulalui...Terlalu byk tok dikenang.

Kini aku punyai idopku sendri, lameku mengabdi idopku tok kegembiraan mak & ayahku... aku harap aku telah berjaye membuat mereka gembira... harapanku, adik2ku dpt mengikut jejak langkahku malah lebih berjaya dari aku.. amiin...

tapi, ape kaitan sume ni dengan MIRI? Siapa sangka, MIRI menjadi permulaan kisah idop aku..x penah aku fikir yg aku akan ke MIRI...ape yang menarek sgt ttg MIRI ni..

aku harap aku dapat kongsi ranjau idopku di MIRI pada sume yg dtg melawat blog aku...

0 comments:

Post a Comment