RSS

Jasin's Wedding of The Year?

Alhamdulillah...

Bile Sham N Nisa kate camtu, terase plak glemer...tp yg glemernye mak ayah iffa. hehe.. jadi, video ini khas dibuat oleh Sham N Nisa from AnisBakery.net for our wedding...

missing the very memorable moment in my life... huhu

Wanna share here:



pastu ade gak letak kat blog ni...bile busan2 bolela usha, ulang2 tgok..hehe. I love it~~ buatkan Iffa rase cam baru je wedding tu..fresh..n will always fresh playiing in my mind n heart.

Abang,

I love you....
May Allah bless our marriage.
Wanna be with you till my last breath.
Thank you for giving me chance to live like other normal woman.
Thank you for chosing as ur wife n life partner.

Thank you Allah..Alhamdulillah..

(27/12/08 -01/01/09)

1 comments:

kejora said...

sangat sukeeee...selamat bbahagie ye...doakan saye...

Post a Comment