RSS

A Very Memorable day...my engagement day June 06,2008


Walaupun June telah berlalu, tetapi hatiku masih merasekan keceriaan hari pertunanganku... syukur aku panjatkan pada Allah yg Maha ESa..kerana mengizinkan majlis berlansung dgn lancar.alhamdulillah.

Terima kasih mak ayah, terime kaseh ibu ayah,


tersentuh hatiku bile ibu tunangku membahasakan dirinya "ibu" didepan.. setelah hampir 5 thn aku tunggu penerimaan itu.. rase nak mengalir air mate pun ade..tp nnt makeup cair plak..control..

lain btol perasaan bile dah jadi tunang orang... mak pun salu pesan, soh jage diri..jg hubungan. x nak mende x bek terjadi.. InsyaAllah aku akan jage sume tu. die terlalu istimewa, belum pasti ada pengganti yg same spt die..

Ya Allah, semoga jodoh kami kekal bersama, satukanlah kami pada disember ini...Amiiin




erm..sbenanye aku nak upload video tunang tapi..x ble plak..aku ni x pro lg selok belok blog ni..al maklumla beginner baru..nnt bile dah pro barula ble wat blog canggih sket..dah ngantok ni,esok aku keje lagi..sampai termimpi smlm esok holiday..hahha..mls tol nak g keje bile separuh hati tertinggal kat semenanjung...

tapi before end, aku nak ucapkn terima kaseh to all my family n future in law, my fiancee, neigbour yg dtg tolong kenduri aritu...member2 dr PPMSB...yg tolong abeskan lauk2 kenduri tu, nnt aku upload gambo korang makan kat blog ni..thanks for all da wishes..

hope to see everybody at my wedding on december..InsyaAllah... sama2la doa..

0 comments:

Post a Comment