RSS

Raye sakan di Miri...


waaa..gemoknye aku skang ni, tension plak bile x le benti makan ni..haha. aku pasan org tgok aku pelik.ye la, makan lahap tahap tapirnyela skang ni.. well, fy allnye info, I'm on STEROID skang ni,make nafsu makan aku ni, tahap gaban pun kalah...hahha.. so slepas lost almost 10 kg mase bulan pose, aku diarahkan tok tambahkan berat badan sehingga ke berat asal aku iaitu 52 kg~~ aaaarggh..stressnye kne jadi gemok..dahla nak kawen ni.nnt kang x muat plak baju nikah. ni gamba mase malam aku pi open house umah chef yg masak kat SMTC.tempat org g wat BOSAT tu. Best bangat makanannye.aku pun layaaaanla..hehee aku pi dgn dak2 umah+syafik anak pak cik rahman..ape menu malam tu...
  • spagetti carbonara(di masak tros dr dapur)
  • kelupis+sambal(superb beb sambal die, aku tapau sambal tu dgn bekas2 die skali)
  • ayam+sotong BBQ bersame sos black pepper
  • ikan masak steam (besa gile ikan ni)
  • kek lapis (ni stdlakan kalo kat sawak)
  • air?haha ni kontreversi sket....*****
  • banyak lagila
oooo..lupe plak, dak2 yg baru join SKO pun ade gak...penuh umah..niha gambo dierang....




sronokkan weol mkn2...heheh..

nak tau x cite best di sebalek pi mkan2 ni.. alkisahnye malm tu, selepas solat maghrib, weol pun bersiap2 nak pi umah chef tu. di katenye umah nye ikot jalan Maigold, phase 1, Senadin. seareala dgn umah aku ni. weol pusing2 cari2 no. umah die tu.x jumpe2.hahha..sudahnye dh smp Senadin Phase 7..aneh!!

pastu, perot yang berkeroncong..menelefonla chef tu..soh die amek kat DPS.nak tau DPS tu ape? Kedai Dua Puluh Sen.makenye chef tu pun sampai kat DPS, weol follow chef tu kerumahnye...nak tau x..betape dekatnye umah chef tu...haha.sekangkang kera je umah die dr umah aku...seb bek food die sedap...di maafkan.salah address die bg..

0 comments:

Post a Comment