RSS

i'm leaving....or moving out? wuteve~~

well...my blog..teman luahan rase hati.. arini make tepatla 15 August 2008.. ape yg tak kne dgn tarikh ni? So today will be my last day in my house at Lutong...luckily barang2 aku dah selamat bungkus since last three weeks..so mlm ni nak sign agreement je. fiuuuh..

rumah baru? u all nak tau umah baru aku kat ne? SENADIN...macam ikan sardin plak namenye..dulu lutong macam LONTONG..hohho..makanan!! almaklumla..pose ganti arini..nampak sume jadi makanan je. nila peel aku lately..ganti pose lambat, bukan ape, x tahan gak batuk 2 tahun aku ni, kalo pose tepaksela aku menahan saketnye. tak pe..

"Allahu Akbar, Allahu Akbar..."

Alhamdulillah.. I made it!!

"Bismillah..." Roti n Vico sementare tunggu osmet aku balek n lepas maghrib, barula aku dapat isi yot aku ni...saba ye yot..Okla, bek aku maghrib dulu, pastu ble aku sambung conteng2 dlm blog ni..

jumpe lagi!!

3 comments:

Consultant said...

Huhu..senadin -> sardin

lontong -> lotong

tronoh -> mcm xde je name mkn serupe..

aha..yang..jgn lupe bc yasin kt umah baru ramai2..abg disini..sntiase mendoakan pah

nk lawat umah bru!

oshienz said...

InsyaAllah,

walopun rumah ni kecik dr umah dulu.. tapi ok, just nice

mohan said...

Hi very nice.
Movie Video Songs

Post a Comment