RSS

Office? Waa..Pening~~


erm..aku pening arini, aku musykil, tertanye2 apa funsionalitasnya aku blaja 5 taun pecah kepale dgn calculus, static, thermodynamic, advance reaction, heat transfer,ape gune sume tu ye? kalo aku kerje xde kaitan pun dgn ape yg aku blaja...aneh sistem pendidikan mase kini... di suruh blaja cam org gile, tapi keje ntah pape...x relate..

yang pasti, kate mereka di jabatan sumber manusia:

Awak as exect knela professional...

pening pale aku, kne wat contract, hehe macam amek law plak..x kesahla sume tu..blaja2 yg penting kemahuan tok blaja...x kesahla btol ke x btol..sape expect exect baru tau sume bende..tol x? btol2, aku rase kalo BD bace blog aku ni pun die akan kate btol...hehe

okla..sbenanye nak tunjuk opis aku..x dela cun mane..srabot je..hehe dah pening, abes opis hour, aku pun memulekan luahan ati pade teman istemewa ni...


0 comments:

Post a Comment