RSS

Persiapan Meniti Hari Bahagia II

Andaman?Pakej Perkahwinan?Pelamin?

yang ni aku kne setelkan sendri, alhamdulillah. dah dapat dah pakej perkahwinan yg bersesuaian. tak perlu membazir, memandangkan aku x wat majlis berinai, nikah pun pagi sabtu tu, so x perlula persalinan yg banyak, baju nikah pun dah ade so cume baju bersanding, aksesori, make-up, pelamin... bilek tdo pengantin aku nak decor sendri, almaklumla, sendri nak tdo. nak tau mane mak andam yg aku pileh?

MENTARI KREATIF SDN BHD

aku ske tol layanan staff dr tempat ni, senang aku rase, n then package yg aku pileh tu ade include rawatan badan. hehe. lulur n sauna...tema?rahsia..kne dtgla wedding aku...

Koleksi baju2 pengantin...

ni koleksi baju2 yang aku cari, ade yg aku bekenan, tp aku bukannye nak tempah pun...baju nikah je nak tempah, tu pun wat yg simple je kot..sekadar tatapan tok org2 yg sudi membace blog aku ni..




0 comments:

Post a Comment