RSS

MISSION aCCompLisHeD

yippie!!.. hari ni aku berjaye menyetelkan 3 MISI penting..

MISI Pertama

Membeli wardrobe tok bilik baru

makenye, aku n rumet aku pegila ke DESMOND Furniture, dan membuat tawar menawar yg di kire gile...sian promoter tu, smp kne marah dgn boss die sbb bg harge rendah...alaaaa..lekla boss, lu sulah wuntung manyak.. closet yg aku beli tu, ckopla tok menampung baju2 aku, rumet akun pun beligak..hehe and then weal beli satu lagi rak yg ade 12 kotak...plus satu rail baju n towel..completed one mission!! alhamdulillah

MISI Kedua

Membeli Barang2 Rumah

Next destination, Boulevard!!, nek tros kat household section, cari2la barang2 yg weol dah list kat umah, tapi berbelanje biala bijak! cari lu barang2 yg ade kat SUPER SAVER..mmg siyes sep duit, punye banyak weol beli, x smp RM100 pun, kagum kerane weol berjaye menjadi pengguna bijak sekali lagi...(memuji diri sendri)

MISI Ketiga

Membeli barang2 tok bathroom baru

barang2 ni pun weol cari kat Boulevard. Best ade rumet yg senang tolerate ni. senang sume urusan. anyway, thanks gak kat assisstant weol, menyerah diri hari ni.. syafiq!!Sowila kalo buli ko jage troli weol..


Setelah misi selesai, weol g Solat Asar&Maghrib kat Masjid At-Taqwa, lepas tu g bukak pose kat MUARA, makan lalapanayam + Teh C Peng Special, Burp! Alhamdulillah. Kenyang sudey... Selesai, balekla umah, kemas2 sume barang...n basuh2 baju yg lame terperap (almaklumla, dah de railing baru). Penat! aku benti, n repotla aktiviti aku arini kat teman istemewa aku ni..

okela, Iffa_anuar, i'm tired! wanna sleep. hope tomorow i still have time to jot down sumting 4 u..

Gud NIte!!

0 comments:

Post a Comment