RSS

UTP 8TH CONVOCATION - Before

22 August 2008||2140 pm

Crew cabin, pls be sitted for take off
Makenye pilot Flight AK 5259 memberi instruction tok take off...hati kuriang, perihal opis aku campak je keluar flight tu,hahha.Busan bile pkkan pasal opis ni. Banyak yg terpendam.arrrrgh, lantakla. lepas je isyarat safety belt off, aku on Personal book aku ni n layan CSI Miami. Malam ni aku x tau nape aku tanak tdo. maybe sbb aku rase epy, sbb aku akan jumpe family aku, tunang aku, kawan2 aku...yang penting skali aku balek sbb aku nye convo.Alhamdulillah, sempat aku merase. Layan 2 series, ehhh dah sampai..hahha...(pak cik yg dok sbelah aku tu pun layan je aku tgok CSI).Aku sampai about 0010 pm, tunggu beg adela 20 minit. pastu aku dok kat luar, tunggu tunang aku. Die smgt tol nak amek aku kat LCCT.hehhe..Thanks sayang.

Riang hati tak terkate bile nampak tunang berade btol2 depan mate. Kelu lidah tok berkate, menahan rindu yg membuak2 di jiwa...hohho, kalola syanad bace ni, mesti die tergelak2 nak muntah..ske atila, I punye blog, I punye skela...dah lame x bejiwang karat.makin nak kawen makin menjadi plak aku ni.. Jgn marah ye abg syanad~~

Aku meneruskan perjalanan ke Apartment Kasturi, bermalam dulu umah kazen aku, x larat nak direct g ipow..sian tunang aku. -TDO-

23 August 2008||1130 am

aku n tunang bergerak ke ipow, lame btol aku tinggalkan ipow, tapi xdela byk perubahan pun. Cume jalan yg x siap2 dr dulu tu, dah almost siap.UTP, masih macam dulu, sedikit perubahan. Aku tros pegi amek kunci tok homestay, nice umah tu, aku melawat juge umah sewa tunang aku.nice juge.napela kat tronoh ni umah sewa murah je...umah tunang aku tu sewanye RM250, tapi kalo std umah camtu kat MIRI..cube teka? RM700++ jilozz!! Lupe plak, abg aku ade skali ye, xdela aku jiloz g umah tunang aku berdue je. So after setel sume urusan, weol bwla abg weol mkn kat one of kdai fevret weol mase study dulu.huhu..kedai kelantan kat RnR tu.. Petang tu, aku g JJ, cari kasot tok convo, then ke GM, beli tudung ang brooch..Dahsat tol nafsu shopping aku..heheh, takpe tunang support 0/

Lewat petang n malam trip abg sulong aku smp ke tronoh pastu diikuti trip ayah plak. di sebabkan penat, x jadila weol nak g mkn2 kat lumut...tapau kat TOMYAM TROPIKA...another fevret kedai mkn!!malam tu sume kepenatan, tdo je kat Hall umah sewa tu.hahha

24th August 2008||0745 am

Dgn x mandi, aku tros kuar g teman mak ayah aku g tapau brekfast.hahha. roti canai+nasi lemak...memborong sume... anak buah aku pun ikot jugak, die tu manela ble tinggal... balek, mkn, mandi...

Tibe2....jeng,jeng,jeng

"Ipah, mak mertue ko kat depan tu!!"
"ape?"
"Che Syaripah n Che Zul kat depan tu!!"


aku blurr....aku dgn baru je menyarungkan baju keluar ke hall...astaghfirullah!! Lari aku masok dlm bilek, sarung tudung...future in law aku dah tepacak depan pintu umah..hahha...aku baru je kol tunang aku before tu, xde plak die info yg ibu ayh die nak wat lawatan mengejot ke umah sewa aku..hahha..pdanla sume org cam kelam kabot, ade org dtg wat spotcheck rupenye..hehhe..akula yg kne jemput meke masok, wat muke cam comel2 sket, tersengeh2 cam kerang busok, hahha..saje2 melawat bakal besan, bw buah tangan sket..dok borak skejap pastu meke sume balek umah tunang aku.plg dr membeli brekfast.

Pkol 1000 aku n family keluar la melawat tapak convo..Waa..."besarnye"....tapak convo taun ni..huhhu ape sudah jadi sekretariat konvo tau ni, awat sket je kedai, ayam golek yg jadi annual activity aku pun xde dah. what is happenning..hambar je, family aku pun terkejot.. T_T BTW, kiterang jalan je...layan...Pusing2, kol 1145 weol balek umah sewa, aku nak kne siap2...kne masok queue tok convo....




0 comments:

Post a Comment